Zákon, kterým se mění některé zákony v oblasti ochrany spotřebitele - ČÁST DRUHÁ - Změna zákona o regulaci reklamy

Předpis č. 160/2007 Sb.

Znění od 2. 7. 2007

160/2007 Sb. Zákon, kterým se mění některé zákony v oblasti ochrany spotřebitele

ČÁST DRUHÁ

Změna zákona o regulaci reklamy

Čl. II

V § 7c odst. 1 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů, ve znění zákona č. 25/2006 Sb., se za větu první vkládá věta, která včetně poznámky pod čarou č. 33a zní: "Může též zakázat klamavou nebo nepřípustnou srovnávací reklamu jako protiprávní jednání podle příslušného předpisu Evropských společenství33a).

33a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 2006/2004 o spolupráci mezi vnitrostátními orgány příslušnými pro vymáhání dodržování zákonů na ochranu zájmů spotřebitele (nařízení o spolupráci v oblasti ochrany spotřebitele).".

Skrýt změny zákona Legenda text přidán text vypuštěn
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).