Některé supermarkety už delší dobu nabízejí bedýnky nebo tašky především s méně kvalitním ovocem a zeleninou nebo zbožím s blížící se trvanlivostí za zvýhodněné ceny. Nyní se tato nabídka rozšiřuje.
Jak píše Vitalia.cz, řetězec Penny začal už loni v rámci balíčků s překvapením nabízet zboží v původní hodnotě 160 korun za 79 Kč. Jde o aktivitu propojenou s aplikací Nesnězeno, kdy si v telefonu prohlídnete a zarezervujte právě nabízený balíček a pak si ho v prodejně vyzvednete.
Teď Penny následuje Globus a stejnou službu začne od 19. dubna nabízet i přímo na prodejní ploše svých obchodů. A to je výhoda pro ty, kteří nemají chytrý telefon nebo aplikaci nevyužívají. Pro naše vlastní balíčky si zákazníci mohou jednoduše dojít přímo do obchodu bez toho, že by si balíček objednávali předem v aplikaci,
dodává Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality Penny.
Zvýhodněné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby tak výrazně rozšiřují již zavedené a úspěšné zapojení Penny do platformy Nesnězeno. Cena balíčku na prodejně je také 79 Kč, ale hodnota zboží v balíčku je minimálně dvojnásobná. Takže zákazník získává slevu nejméně 50 procent.
Kupujete si v supermarketech balíčky zlevněného zboží?
Bedýnky s mixem ovoce a zeleniny začal jako první nabízet Lidl a zákazníci se okamžitě do levných bedýnek zamilovali. A jejich náklonnost se nezměnila, ani když bedýnky zmizely a nahradily je tašky. S mixem ovoce, které už nemusí být tak atraktivní vzhledem, zato cenou ano, přišel následně i Albert, Globus i Penny. A teď se nově do zamezení plýtvání zapojila i Billa. Nově nabízí tašky plné ovoce a zeleniny, projekt nazvala „NEJSME K ZAHOZENÍ“.
Ovoce a zelenina nabízené v tomto sortimentu jsou určené k okamžité spotřebě. Jedná se mnohdy o plody, které mají vyšší stupeň zralosti, proto bychom je při standardních kontrolách z regálů na prodejnách vyřadili. Své upotřebení může nicméně stále najít při přípravě teplých pokrmů, salátů nebo nápojů k doplnění vlákniny. Zákazníkům nabídneme tyto produkty ve tříkilových taškách s výraznou slevou a věříme, že jimi pomůžeme ještě více redukovat potravinový odpad z našich prodejen,
říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace BILLA ČR.
Jedna taška za tuto cenu obsahuje minimálně 4 druhy ovoce nebo zeleniny a váží 3 až 3,5 kilogramu a zákazníci za ni zaplatí 49 korun. Po zařazení tašek do prodeje budou tašky rovněž nabízeny zákazníkům e-shopu BILLA na shop.billa.cz, a to za stejnou cenu. (Vitalia.cz)