Lidl spustil zákaznický program. Slevy až 75 % nabízí při koupi více výrobků

18. 9. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Lidl.cz, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Maloobchodní řetězec Lidl spustil mezi posledními svůj slevový program. Žádnou plastovou kartu k tomu zákazníci nepotřebují, stačí mobilní aplikace.

Zákaznický program Lidl Plus byl spuštěn teprve včera a využívat ho mohou zákazníci ihned. Slevový program nabízí snížené ceny na vybrané výrobky i slevové kupóny. Za každý nákup navíc získají zákazníci stírací los. 

Princip slev je jednoduchý. Není zapotřebí vyplňovat žádný papírový formulář a žádat o plastovou kartu, stačí si jen nainstalovat aplikaci s názvem Lidl Plus. Je dostupná pro všechny mobilní telefony s operačním systémem Android i iOS. 

Slevy získá zákazník pomocí QR kódu ve své aplikaci

Po instalaci si může zákazník propojit svůj stávající účet s již dostupným účtem na Lidl shopu. Slevy po instalaci aplikace a vytvoření účtu tak zákazník získá okamžitě. Stačí nakoupit výrobky uvedené v aplikaci v kategorii Ceny nebo si aktivovat slevové kupóny v sekci Kupóny a v průběhu placení u pokladny nascenovat speciální QR kód, který se aktivuje spuštěním odkazu „Karta Lidl Plus“ ve stažené aplikaci. 

V aplikaci budou navíc k dispozici i elektronické opisy papírových účtenek.Účtenky zůstanou trvale uložené v historii nákupů a výrazně tak usnadní reklamaci nebo vracení zakoupeného zboží, popisuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl. 

Aktuálně je v aplikaci dostupných 7 slevových kupónů. Při koupi tří výrobků může zákazník dosáhnout na 75% slevu na třetí kus výrobku. Lidl Plus také nabízí akci Super Duo, kdy při koupi jednoho výrobku získá druhý výrobek zcela zdarma. 

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Už jste si nainstalovali aplikaci Lidl Plus?

Slevy jsou dostupné po celé Evropě

Lidl navíc povýšil slevový program na všech 13 evropských zemí, kde působí. Slevy lze tedy po výběru konkrétní prodejny čerpat i mimo hranice ČR. 

Maloobchodní řetězce nabízejí zákaznické slevy v Česku již dlouhodobě. Robustní systém má společnost Tesco, která za sbírání bodů prostřednictvím plastové karty nabízí i finanční kredit pro nákup či volání. Před nedávnem spustil slevový program i Kaufland, který s Lidlem patří do jedné skupiny Schwarz Gruppe. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).