Škodovce roste prodej

22. 6. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Škoda Auto za letošních prvních pět měsíců prodala stejně aut jako za celé loňské pololetí. Od začátku roku prodala přes 300 tisíc vozů. Pro značku Škoda se letos rozhodlo již 301 521 zákazníků, což představuje ve srovnání s minulým rokem nárůst o 18,4%. Navzdory obtížným podmínkám a poklesu automobilového trhu, vzrostly v západní Evropě prodeje společnosti Škoda Auto o 1,5 % proti stejnému období loňského roku na 144 919 vozů, uvádí Škoda Auto na svých internetových stránkách.

Na téměř dvojnásobek vzrostly prodeje v Rusku. Od ledna si zde zákazníci koupili 19 236 vozů ( nárůst o 79,2 %). O polovinu pak rostly dodávky také na Ukrajině, kde bylo zákazníkům za prvních pět měsíců 2008 prodáno 12 949 vozů ( nárůst o 48,9 %). I přes konkurenci zvýšila Škoda Auto prodej svých vozů na domácím trhu meziročně o 2,4% na celkových 26 088 vozů.

Výrazný nárůst prodejů zaznamenala společnost u modelu Škoda Fabia. Především díky velkému úspěchu nové fabie vzrostly prodeje vozů této modelové řady od ledna do května proti loňskému roku o 12,6 % na celkových 111 569 vozů. Daří se nám plnit naše plány na dosažení sedmi set tisíc prodaných vozů za rok 2008. Očekáváme, že pozitivní trend ještě více podpoří zahájení prodeje nové generace vozu Škoda Superb, komentoval údaje o prodejnosti Fred Kappler, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).