Obchodní řetězec Tesco začíná na Slovensku testovat systém věrnostních karet, se kterým chce příští rok vyrazit i do Česka. Věrnostní program založený na propracovaném systému získávání informací o zákaznících už Tesco prověřilo v Británii a získalo tam kvůli tomu přezdívku Velký Bratr.
Jak uvádí server idnes.cz, řetězec spouští od pondělí věrnostní program ve čtyřech typově různých prodejnách v Košicích a Moldavě nad Bodvou na východním Slovensku.
Princip věrnostních karet zvaných Clubcard je v tom, že za každých utracených třicet korun získá zákazník jeden bod v hodnotě třiceti haléřů. Jednou za čtvrt roku dostane dopis, kde uvidí, kolik nasbíral bodů. Za ně zároveň obdrží slevové poukázky na další nákup. Zároveň bude skrze kartičky u konkrétních zákazníků sledovat, co nakupují, a podle toho je i cíleně lákat na slevy právě jejich oblíbeného zboží.