největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Marketing
Marketing
961
–
990
/
2 318
První strana
Předchozí strana
30
31
32
33
34
35
40
Následující strana
Poslední strana
Odhalte tajemství hlášek a sloganů. Které vám budou fungovat a které ne?
Sdělit vše podstatné o výrobku nebo značce, zaujmout a být dobře a dlouho zapamatovatelný. To vše v maximálně osmi slovech. Naučte se tvořit slogany.
Zdeněk Vesecký
20. 4. 2015
Doba čtení:
7 minut
Víme, kdy nejvíc vyděláte na vaší firmě
Míříte na vrchol? Pak je nejlepší čas na prodej vaší firmy. Jak firmu ocenit a získat z jejího prodeje co nejvíc? Podrobnosti v textu.
Zdeněk Vesecký
17. 4. 2015
Doba čtení:
6 minut
Lahůdkářství s tradicí nekončí, značka Paukert se na trh vrátí v podobě franšízy
Škraloup v podobě uzavření Lahůdkářství na Národní třídě kvůli porušení hygienických předpisů značka Paukert ustojí. Zanedlouho se na trh vrátí jako franšíza.
Jana Knížková
8. 4. 2015
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
1 minuta
#Instagram. Obrázky se může skvěle prezentovat architekt i zedník
Zapomeňte na složité kampaně, vsaďte na jednoduchost. Instagram vám v propagaci pomůže jen díky zajímavým fotkám zboží nebo služeb.
Zdeněk Vesecký
8. 4. 2015
Doba čtení:
7 minut
5 oborů podnikání, ve kterých existuje největší riziko krachu
Před třemi lety patřilo mezi nejrizikovější odvětví zemědělství. V současnosti se ale situace změnila a nejvíce rizikové obory jsou zcela jiné.
Daniel Morávek
7. 4. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Podívejte se, jak zchátraly dřívější chlouby československého průmyslu
Byly chloubou československého průmyslu a výroba v nich šlapala desítky let jako na běžícím pásu. Dnes z továren Pragovka a Poldovka zůstaly jen trosky.
Redakce
3. 4. 2015
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
do minuty
Reklama v místním tisku má obrovské přednosti. Vyzkoušejte ji
Inzerce v lokálních plátcích je levná a má velký vliv na vaše potenciální zákazníky. Už jste ji vyzkoušeli?
Zdeněk Vesecký
27. 3. 2015
Doba čtení:
7 minut
Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?
Opakované prodeje a udržení stávajícího zákazníka, to je tajemství úspěchu. Poradíme, jak rozpoznat ty „pravé“ zákazníky.
Zdeněk Vesecký
25. 3. 2015
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
„Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet?
Nakupují u vás často a chtějí za to bonusy. Třeba právě v podobě slev. Vyslyšet, nebo nevyslyšet? Toť otázka.
Martin Matějka
24. 3. 2015
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
2 minuty
Trochu mě mrzí, že jsme neinvestovali do Socialbakers, říká Ondřej Bartoš
Vlastně mě trochu mrzí, že jsme nezainvestovali do Socialbakers. Nešlo ale o svévolné a bezdůvodné rozhodnutí, říká v rozhovoru investor Ondřej Bartoš.
Daniel Morávek
19. 3. 2015
Doba čtení:
13 minut
10 vizuálních reklam, které vás dostanou svoji kreativitou
Kreativní reklama vám může do velké míry napomoci k úspěchu. Vybrali jsme pro inspiraci 10 vizuálních reklam, které zaujmou buď obsahem nebo umístěním.
Redakce
18. 3. 2015
Doba čtení:
do minuty
Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony
Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.
Jana Knížková
11. 3. 2015
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
1 minuta
Spolupráce se slevovým portálem? Už ani za nic
Jedni na nich vydělávají, druzí se spálili a ke spolupráci s nimi už by je nikdo nedonutil. Jak je to se slevovými servery a vyplatí se na nich ještě inzerovat?
Zdeněk Vesecký
11. 3. 2015
Počet nových komentářů
6
Doba čtení:
7 minut
Inspirujte se výlohami obchodů v Pařížské, jedné z nejdražších českých ulic
Pařížská ulice v Praze je synonymem pro luxus. Inspirujte se proto výlohami tamních obchodů. Připravili jsme pro vás rozsáhlou fotogalerii.
Redakce
6. 3. 2015
Doba čtení:
do minuty
3 tipy, jak získat nové kontakty na vaše zákazníky
Pro úspěšný email marketing je zapotřebí mít kvalitní databázi kontaktů, tedy lidí, kteří chtějí být informováni o novinkách a akcích. Jak získat jejich emaily?
Michael Hovorka
5. 3. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Navštívili jsme pekárnu, kde se s těstem nejprve „mazlí“, než putuje na pult
Rodinná pekárna sází na tradici a kvalitu. Nikde se zbytečně nepřidává ani neubírá. Pojďte se společně s námi podívat, jak to vypadá v zázemí pekárny Kabát.
Redakce
4. 3. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii
Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.
Redakce
2. 3. 2015
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
do minuty
Vyzkoušejte aroma marketing. Váš úspěch je ve vzduchu
Vůně si člověk pamatuje nejlépe a nejdéle ze všech smyslových vjemů. Z toho důvodu se právě s vůněmi dá skvěle nastartovat obchod. Vyzkoušejte aroma marketing.
Zdeněk Vesecký
2. 3. 2015
Doba čtení:
6 minut
Pozor na čínské podvodníky, oklamali již desítky českých podnikatelů
Čeští podnikatelé by se měli mít na pozoru před čínskými podvodníky. Přečtěte si 5 nejčastějších způsobů, kterými se snaží okrást tuzemské firmy.
Daniel Morávek
27. 2. 2015
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Je při restartu předchozí bankrot stigma, nebo spíše výhoda? 5 matadorů odpovídá
Podle některých uspěje v podnikání spíše ten, kdo dříve zkrachoval, jelikož si už prošel některými chybami. Podle jiných „to“ však mají bankrotáři v sobě.
Daniel Morávek
26. 2. 2015
Doba čtení:
5 minut
Vaše firma může být vidět na každém rohu. Vyzkoušejte polepy (FOTOGALERIE)
Když už investujete do propagace, vždy sáhnete po takové, která zaručí, že budete vidět. Způsobů je několik. Například polepy vozů. Nechte se inspirovat.
Redakce
25. 2. 2015
Doba čtení:
1 minuta
5 videoreklam, které vás zaujmou a pobaví. Inspirujte se
Vytvořit reklamu, která zaujme a pobaví, se nemusí vždy povést. Vybrali jsme pro vás 5 videoreklam, kterým se to podařilo.
Daniel Morávek
24. 2. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Počet OSVČ hlavních klesá už třetí rok v řadě. Může za to nepřátelská atmosféra?
[VÍME PRVNÍ] Počet OSVČ hlavních se třetí rok po sobě snížil. Naopak roste množství OSVČ vedlejších, tedy těch, kteří si podnikáním jen přivydělávají.
Daniel Morávek
20. 2. 2015
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
4 minuty
Jak se hlídá kvalita hodnocení podnikatelů na internetu? Čtěte pohled zevnitř
Zjišťovali jsme, jak se dá bránit negativním komentářům v internetových hodnoceních. Má vůbec podnikatel šanci bránit se lžím a cílené likvidaci?
Zdeněk Vesecký
20. 2. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
Jak na internetový marketing, jestliže nesoutěžíte cenou
Zákazníky si můžete získat například příběhem o tom, oč se snažíte, ale pouze v případě, že to právě vaši cílovou skupinu zajímá.
Marek Janouš
17. 2. 2015
Doba čtení:
5 minut
Geolokační reklama na Facebooku pomůže hlavně malým podnikům. Jak funguje?
Letos by měl Facebook nabídnout možnosti geolokační reklamy i v Evropě. Prý je výhodná hlavně pro lokální podniky, tak se na Local Awareness připravte.
Zdeněk Vesecký
16. 2. 2015
Doba čtení:
5 minut
Peníze jsou v crowdfundingu až druhotné. Postavte si na něm marketing
Podnikatelské projekty bude možné financovat crowdfundingem. V Česku už kvůli tomu vzniká speciální platforma.
Zdeněk Vesecký
13. 2. 2015
Doba čtení:
8 minut
Až o třetinu větší tržby. Češi chtějí na svátek zamilovaných utrácet
Ač se v Čechách láska oslavuje až v květnu, 14. únor nezůstane bez odezvy. Obchodníci, chystejte se, na Sv. Valentýna Češi hodlají utrácet.
Jana Knížková
12. 2. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Letáková reklama na kandelábrech funguje. Může ale poškodit vaše renomé
Jak fungují letáčky, kterými řemeslníci i různé firmy oblepují sloupy veřejného osvětlení a další plochy? Prý velmi dobře, ale mají háček. Jaký?
Zdeněk Vesecký
11. 2. 2015
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
6 minut
Další mrtvé koťátko: SEO optimalizace znovu v akci
Je už českým folklórem, že se tu věci dělají trochu po svém. Platí to i v online marketingu. Vy, jako potenciální klienti, si dávejte na podobné nabídky pozor.
Martin Matějka
10. 2. 2015
Doba čtení:
3 minuty
961
–
990
/
2 318
První strana
Předchozí strana
30
31
32
33
34
35
40
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Mohlo by vás zajímat
Od pokeru do dílny: Vyrábí v ní originální nábytek z ohýbaného betonu
Dávají práci lidem na Valašsku a předávají dál folklor moderní formou
Jurečka odvolává, co schválil. Změny u DPP se zruší, zvýší se jen limit pojistného
Vystudovaný biolog zasvětil život lanýžům. Poznejte ho i s jeho psí parťačkou
Kvíz týdne
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
DPP a DPČ ve všech souvislostech
6. 2. 2025
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
17. 3. 2025
9:00
Více
Diskuse
Zaplacená vyšší záloha na daň z příjmů zaměstnance
1
Včera
Změna sídla - od kdy na dokladech?
1
Včera
Prodej auta OSVČ
2
Včera
Prodej auta zvláštní režim
1
Včera
Informace o zaměstnanci před nástupem do zaměstnání
9
14. 11.
Gordic, zadávání pracovní neschopnosti
0
14. 11.
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 16. 11. 2024
EUR
25,120
25,260
USD
23,860
24,040
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji