největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Marketing
Marketing
1 021
–
1 050
/
2 318
První strana
Předchozí strana
30
33
34
35
36
37
40
Následující strana
Poslední strana
Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet
Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.
Zdeněk Fekar
21. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Nedůvěra – paradoxně základní předpoklad úspěšného obchodu s Asiaty
Obchodní spolupráce s asijskými výrobci a dodavateli spočívá především v důsledné a několikafázové kontrole. Čtěte, jak na to.
Zdeněk Vesecký
20. 11. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
9 minut
FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily
Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.
Jana Knížková
19. 11. 2014
Doba čtení:
do minuty
7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter
Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.
Michael Hovorka
18. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem
Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.
Daniel Morávek
14. 11. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
7 minut
Obchodovat s Čínou? Proč ne, ale nevěřte na zázraky
Zadat si výrobu v některé z asijských zemí je možné i pro malé a střední firmy. Známe podmínky i rizika obchodování.
Zdeněk Vesecký
14. 11. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
8 minut
Osobní jméno podnikatele v názvu firmy dodává na důvěryhodnosti
Když podnikatel spojí své vlastní jméno s názvem své firmy, dává tím najevo svůj zodpovědný přístup k podnikání. A zákazníci na to rádi slyší.
Zdeněk Vesecký
6. 11. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
3 minuty
Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat
Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.
Zdeněk Vesecký
5. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Chcete potravinu označit jako „českou“? Budete muset splnit 3 podmínky
Ministerstvo zemědělství se rozhodlo definovat „českou potravinu“. Abyste mohli tento název použít, budete muset splnit tři podmínky.
Daniel Morávek
4. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno
O „píár“ se často mluví negativně, ale nezaslouženě. Public relations neboli vztahy s veřejností přinášejí podnikání dlouhodobé efekty. Seznamte se, jak na to.
Zdeněk Fekar
4. 11. 2014
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
5 minut
Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk
Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.
Zdeněk Vesecký
24. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru
Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.
Zdeněk Vesecký
23. 10. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
2 minuty
Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň
Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.
Jana Knížková
22. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
S těmi, kdo už zbankrotovali, opatrně. Mají vyšší pravděpodobnost dalšího krachu
To, že někdo zbankrotoval, ještě neznamená, že zkrachuje znovu. Statistiky ale ukazují, že ten, kdo už negativní událost prodělal, má větší šanci ji zopakovat.
Daniel Morávek
21. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
6 podnikatelských matadorů radí: Jak si proklepnout své nové obchodní partnery
Obchodovat s někým, o němž nic nevíte, se nemusí vyplatit. Zeptali jsme se zkušených podnikatelů, jak prověřují solventnost potenciálních obchodních partnerů.
Daniel Morávek
21. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Neřešte, kolik stojí reklama, ale co má přinést
V dalším dílu testovacího seriálu jsme si vzali na mušku reklamní agentury. Je pro ně menší podnikatel klientem, kterému poradí?
Zdeněk Fekar
21. 10. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Ovlivní výsledky komunálních voleb podnikání? Zeptali jsme se podnikatelů
Zástupcům podnikatelů i samotným podnikatelům jsme položili anketní otázku, zda podle nich ovlivní výsledky komunálních voleb podnikatelské prostředí v Česku.
Daniel Morávek
17. 10. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Kdo není vidět, jako by nebyl. Vyzkoušejte polepy firemních vozů (fotogalerie)
Když chce být firma vidět, nemusí si platit jen reklamu na internetu, v tisku a tak dále. Funkční jsou polepy firemního vozového parku. Nevěříte?
Zdeněk Vesecký
17. 10. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
7 minut
Ukradli jste logo nebo fotku pro firemní účely? Autorovi zaplatíte dvojnásobek
Vzít si inspiraci z cizího loga nebo vizitky se nemusí vůbec vyplatit. Porušíte autorská práva a budete platit.
Jiří Matzner
16. 10. 2014
Počet nových komentářů
16
Doba čtení:
6 minut
1500 za den, to je cena malého stánku v obchodním centru. Vyplatí se to?
Začíná období, kdy lidé ochotněji utrácejí peníze za dárky. Jděte za nimi tam, kde jsou – do obchodních center, na paluby dopravců nebo do ulic.
Zdeněk Fekar
14. 10. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Prodáváte balené potraviny? Musíte uvádět měrné ceny, a to i v e-shopu
Už několik měsíců platí, že i drobní obchodníci musí uvádět u balených potravinářských výrobků měrné ceny. Tato povinnost se navíc týká také e-shopů.
Daniel Morávek
10. 10. 2014
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
3 minuty
Dovozce ovoce a zeleniny čeká nová povinnost. Budou muset hlásit, co dováží
Za pár dní nabude účinnosti nařízení, které zavádí ohlašovací povinnost pro importéry vybraného ovoce a zeleniny. Dovozy budou muset hlásit 48 hodin předem.
Daniel Morávek
7. 10. 2014
Doba čtení:
2 minuty
PR se přes web nedělá. Na PR weby proto nespoléhejte
Není vůbec jednoduché dostat k lidem tiskovou zprávu o novém výrobku, službě nebo čemkoli jiném, na čem zrovna pracujete. Proto zbytečně neplýtvejte energií.
Zdeněk Vesecký
22. 9. 2014
Doba čtení:
6 minut
Zapomeňte na oficiální ceníky operátorů, ceny lze srazit o desítky procent níže
Kdo přistoupí na oficiální ceník mobilních operátorů, zbytečně přeplácí. Jak potvrzují podnikatelští matadoři, ceny lze snížit až o desítky procent níže.
Daniel Morávek
16. 9. 2014
Počet nových komentářů
6
Doba čtení:
5 minut
Doménoví podvodníci stále útočí, podnikatelé se bohužel stále nachytávají
Přestože jsou praktiky doménových podvodníků ze společnosti REGID známé již několik let, neustále přibývají podnikatelé, kteří si předražené domény koupí.
Daniel Morávek
12. 9. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
3 minuty
Zákon omezující otevírací dobu obchodů patří do koše. Důvodů existuje několik
Návrh senátorů, aby měly obchody během 7 svátků zcela zavřeno, patří do propadliště dějin. Důvodů pro zamítnutí lze najít hned několik. (KOMENTÁŘ)
Daniel Morávek
11. 9. 2014
Počet nových komentářů
19
Doba čtení:
4 minuty
Pište řediteli. Železného model stále funguje
Obraťte se přímo na vedení a napište řediteli. Tuto informaci můžeme číst v obchodech i na webech mnoha firem. Jak ale páni ředitelé reagují? A proč vůbec?
Zdeněk Vesecký
10. 9. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
8 minut
Do Česka vstupuje nová americká franšíza, má pomáhat podnikatelům
Franšízou nemusí být pouze fast food. Na českém trhu se rozšiřuje americká značka TAB Board, která pomáhá podnikatelům dosahovat větší ziskovosti.
Michael Hovorka
9. 9. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
IKEA s virálem zabodovala, shodují se odborníci. V čem se od ní inspirovat?
(VIDEO) Společnost IKEA přišla s reklamou, která není v ničem nová. Je jen pojatá s lehkostí a nadsázkou. A zřejmě bude i velmi funkční. Inspirujte se.
Zdeněk Vesecký
9. 9. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel
Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.
Zdeněk Vesecký
8. 9. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
1 021
–
1 050
/
2 318
První strana
Předchozí strana
30
33
34
35
36
37
40
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Mohlo by vás zajímat
Počet OSVČ je opět rekordní. Nestojí ale za nárůstem změny u dohod o provedení práce?
Dávají práci lidem na Valašsku a předávají dál folklor moderní formou
Jak ovlivní průměrná a minimální mzda zdanění zaměstnanců a OSVČ v roce 2025?
Jurečka odvolává, co schválil. Změny u DPP se zruší, zvýší se jen limit pojistného
Kvíz týdne
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
DPP a DPČ ve všech souvislostech
6. 2. 2025
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
17. 3. 2025
9:00
Více
Diskuse
Zaplacená vyšší záloha na daň z příjmů zaměstnance
1
Včera
Změna sídla - od kdy na dokladech?
1
Včera
Prodej auta OSVČ
2
Včera
Prodej auta zvláštní režim
1
Včera
Informace o zaměstnanci před nástupem do zaměstnání
9
14. 11.
Gordic, zadávání pracovní neschopnosti
0
14. 11.
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 16. 11. 2024
EUR
25,120
25,260
USD
23,860
24,040
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji