největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
E-commerce
E-commerce
241
–
270
/
1 074
První strana
Předchozí strana
7
8
9
10
11
20
30
Následující strana
Poslední strana
E-commerce je silným hráčem. Se spuštěním e-shopu na nic nečekejte
Internetové obchody mají za sebou rekordní duben. Meziroční růst e-commerce retailu přesáhl celkově 40 %.
Jana Langerová
18. 6. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Koronavirus „vyhnal“ podnikatele na internet. Odborníci radí, na co se zaměřit
Doba koronavirová s sebou přinesla přesun spousty prodejců, institucí i zákazníků do onlinu. Jak to ovlivní marketing a na co se v něm zaměřit?
Jana Langerová
15. 6. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
Koronavirus byl pro e-shopy zkouškou ohněm i příležitostí pro poučení a změnu
Když byli lidé v rámci nouzového stavu doma, e-shopům vzrůstaly tržby. Bylo to pro ně vždy jednoduché? Co musely změnit? A co je situace naučila?
Jana Langerová
5. 6. 2020
Doba čtení:
8 minut
Jaké nejčastější marketingové triky a fígle používají e-shopy?
Nákup na internetu sice nabízí pohodlí, ale taky celou řadu nástrah. Jaké fígle a marketingové triky vás mohou při nákupu online ovlivnit?
Jana Knížková
13. 5. 2020
Doba čtení:
2 minuty
5 nejproblémovějších e-shopů, ve kterých není radno nakupovat
V době karantény se lidé vrhli ještě mnohem více na online nákupy. Obezřetnost je však stále namístě. Kterým e-shopům se raději vyhnout?
Jana Knížková
5. 5. 2020
Doba čtení:
3 minuty
Nouzový stav je pro e-shopy zajímavou příležitostí. Využijte jej i vy
Agentura Sherpas připravila na základě výzkumu studii a k ní náležící infografiku týkající se nákupního chování zákazníků na internetu v dnešní době.
Jana Langerová
29. 4. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Obchodníky zachraňuje internet. Čtěte, jak postupovat při zakládání e-shopu
Současná situace donutila řadu obchodníků přehodnotit svůj byznys a zamířit se svým zbožím na internet. Jak při zakládání internetového obchodu postupovat?
Jana Knížková
27. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
E-shopy nyní nahrazují kamenné obchody a také dbají na hygienická pravidla
Většina kamenných obchodů musela nyní zavřít, ale e-shopy dodávají zboží zákazníkům dál. Na ně i na dopravce je tak kladena nečekaná zátěž.
Jana Langerová
24. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Eshopy kvůli koronaviru upřednostňují platby předem. Co si ověřit, než zaplatíte
Prodej se v kvůli opatřením přemísťuje z velké části na internet. E-shopy dávají přednost platbám předem. Jak rozeznat, že nejde o podvodný online obchod.
Jana Knížková
18. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
E-shopům se daří: Loni se online prodalo zboží za 155 miliard korun
E-commerce dosáhla loni podílu na českém maloobchodu ve výši 13 %. Rok 2019 byl tedy pro české e-shopy úspěšný.
Jana Langerová
9. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
E-shopy nezaspěte, nákup z mobilu je pro zákazníky běžná praxe
Podle výzkumu Asociace pro elektronickou komerci se český internetový zákazník mění a nakupování prostřednictvím chytrých telefonů je stále populárnější.
Jana Langerová
4. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Produktové popisky: Proč jsou pro váš e-shop tak důležité?
Internetové obchody jsou plné produktů a tím pádem také jejich popisů. Jak se v nich odlišit a čeho se držet při jejich psaní?
Jana Langerová
4. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Pošta, nebo kurýr? Kdo je horší doručovatel balíků z e-shopu?
Pro provozovatele e-shopu je téma dopravy velmi důležité a činí jednu z hlavních složek úspěšného fungování e-shopu. Co je stěžejní pro zákazníky i e-shopy?
Jana Langerová
12. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Balíky u zákazníků za 2 dny. Dopravci a eshopy zrychlili, v budoucnu ale podraží
E-shopy a dopravci zatlačili na jeden z klíčových bodů. Zrychlili a zkvalitnili doručení objednávek.
Jana Knížková
7. 2. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží? Co je lepší dát na homepage e-shopu?
Titulní stránka je v řadě případů to první, co uvidí návštěvník, když přijde na e-shop. Je lepší na ní propagovat produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží?
Jana Langerová
4. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Pozor na tzv. zprostředkovatelské e-shopy. V případě reklamace jste nahraní
Hezké obrázky zboží za hubičku, které je často dopraveno zdarma. Zní to lákavě, ale většinou je v tom u e-shopů s podobnou nabídkou háček. Mějte se na pozoru.
Jana Knížková
23. 1. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Na srovnávačích najdete nižší ceny než v e-shopech. Je to fér?
U některých e-shopů je zboží, které člověk vyhledá přes srovnávače, levnější, než kdyby jej našel přímo na jejich e-obchodu. Proč to e-shopy dělají?
Jana Langerová
22. 1. 2020
Doba čtení:
7 minut
Nový rok a nový e-shop? Kdy je třeba přistoupit na změnu
E-commerce se rozvíjí neskutečně rychlým způsobem a to, co platilo před půl rokem, dnes už platit nemusí. Je tedy potřeba internetové obchody neustále rozvíjet.
Jana Langerová
21. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Na internetu nakupují Češi pravidelně a jsou k obchodům loajální
Aktuální výzkum Asociace pro elektronickou komerci ukázal, že polovina uživatelů internetu starších patnácti let objedná zboží on-line alespoň desetkrát ročně.
Jana Langerová
4. 11. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Vyplatí se internetovým obchodům dávat dárky k objednávce?
Některé e-shopy považují přikládání dárků k objednávkám jako samozřejmost, jiné to jako součást své strategie nemají. Co to přináší?
Jana Langerová
4. 10. 2019
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
5 minut
Možnosti řešení online prezentace. Tady jsou naše tipy
Kde všude se nabízí prostor k okamžitému využití pro podnikatelskou prezentaci a které mohou začít přihrávat nové zákazníky?
Michal Mládek
3. 10. 2019
Doba čtení:
10 minut
Budujte značku, nebudujte povědomí o značce, radí internetoví podnikatelé
Emoce jsou nejlepším nástrojem pro budování značky. Pozor však na mýlku. Budování značky není to samé, co je budování povědomí o značce.
Daniel Morávek
1. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Víte, co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Víme, jak zjistíte jejich potřeby
Minulý týden jsme náš seriál vykopli sérií doporučení do startu online podnikání, dnešním dílem zabrousíme do oblasti poznávání potřeb našich zákazníků.
Michal Mládek
26. 9. 2019
Doba čtení:
7 minut
Máte e-shop a český trh je vám malý? Pak je na čase přemýšlet nad expanzí
Překlopení e-shopu na zahraniční trh je poměrně složitá věc, která vyžaduje velké přípravy. Když se vše podaří, výsledek však stojí za to.
Jana Langerová
25. 9. 2019
Doba čtení:
8 minut
Konec dělání si z e-shopů půjčovny? Obchodníci si musí ještě počkat
Novela, která měla zamezit tomu, aby si zákazníci dělali z e-shopů půjčovny, byla vrácena k přepracování. Opětovně by měla být předložena do konce roku.
Daniel Morávek
12. 9. 2019
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
4 minuty
Výkonnostní marketing prodává téměř za vás a je základem online marketingu
Přemýšlíte, zda se pustit do výkonnostního marketingu? V dnešní době je to základem pro úspěšné a výkonné marketingové kampaně a začít není složité.
Jana Langerová
11. 9. 2019
Doba čtení:
9 minut
E-shopy, nepodceňte přípravy na vánoční sezónu. Je ten nejvyšší čas
Do Štědrého dne zbývají necelé čtyři měsíce. Pro běžného občana jde o dlouhou dobu, ale internetové obchody už se musí mít na pozoru.
Jana Langerová
30. 8. 2019
Doba čtení:
5 minut
Telefonní číslo na e-shopu? Podle soudního dvora nejde o povinnost
Soudní dvůr EU se zabýval směrnicí o právech spotřebitelů o informačních povinnostech e-shopů. Konkrétně šlo o to, jaké kontaktní údaje musí obchodník uvádět.
Jana Langerová
26. 8. 2019
Doba čtení:
1 minuta
E-shop zboží nedodával, peníze nevracel. Jeho provozovatel přišel o živnosťák
Jasný příklad pro e-shopisty, jak se online byznys nedělá. Na základě stížností od spotřebitelů přišel provozovatel e-shopu o živnostenské oprávnění.
Jana Knížková
14. 8. 2019
Doba čtení:
2 minuty
Balík do ruky není vždy do ruky, zlobí se e-shopy. Není to standard, říká pošta
E-shopy a také zákazníci kritizují poštu, že svou službu Balík do ruky neprovádí poctivě. Mnohdy se pošťák u adresáta ani nezastaví. Pošta se brání.
Jana Knížková
14. 8. 2019
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
2 minuty
241
–
270
/
1 074
První strana
Předchozí strana
7
8
9
10
11
20
30
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-commerce
Novinky v zákonech
OSVČ
Začínající podnikatel
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Komerční sdělení
Jak efektivně využívat umělou inteligenci při tvorbě firemního obsahu
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 8. 1. 2025
EUR
25,100
25,240
USD
24,260
24,460
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
ONLINE ŠKOLENÍ PRO ÚČETNÍ A PERSONALISTY: DPP, DPČ a novela zákoníku práce
TAM CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji