největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
E-commerce
E-commerce
361
–
390
/
1 452
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
15
20
Následující strana
Poslední strana
Máte e-shop? Začněte vyrábět videa, budete mít velkou konkurenční výhodu
Video je formát, který se stává stále oblíbenějším a své místo má také u e-shopů. Přinášíme vám proto tipy, jak jej můžete využít.
Jana Langerová
15. 8. 2018
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
Odpovídá za data zákazníků e-shop, nebo webhostingová firma?
E-shopy samozřejmě zpracovávají data zákazníků. Pokud však „leží“ v databázi a webhostingu pronajímatele, kdo za ně zodpovídá?
Redakce
14. 8. 2018
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
do minuty
6 rad, jak v e-shopu vyšperkovat váš vánoční obsah na maximum
Přidat vašemu psanému či vizuálnímu obsahu nějaký vánočnímu období odpovídající kontext dává jistě smysl, na tom se asi shodneme. Ale jak na to?
Michal Mládek
14. 8. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Mějte uživatelsky přívětivý web aneb Myslete hlavně na uživatele
O uživatelsky přívětivém neboli user-friendly webu se hodně mluví. Co si pod tím však představit a na co si dát pozor?
Jana Langerová
10. 8. 2018
Doba čtení:
7 minut
11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (2. díl)
Základem úspěšných PPC kampaní je samozřejmě znalost své cílové skupiny. Aby však kampaň zafungovala, jen se znalostí „cílovky“ si nevystačíte.
Michaela Jarošová
30. 7. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Chystají se letní Dny dopravy zdarma. Víme, kdy akce v e-shopech proběhne
Srovnávač Heureka chystá letní Dny dopravy zdarma. Pravidla účasti budou stejná jako během listopadové akce Den dopravy zdarma.
Daniel Morávek
25. 7. 2018
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
2 minuty
11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (1. díl)
PPC reklama dokáže být extrémně přínosná, stejně tak ale může být ztrátou času. V předvánočním shonu není času nazbyt. Známe tajemství správných ingrediencí.
Michaela Jarošová
24. 7. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Berňák vás o daňových povinnostech a novinkách bude informovat e-mailem
Nejenom o termínech placení daní, ale i o dalších aktuálních daňových novinkách může finanční správa poplatníky informovat pomocí newsletteru.
Jana Knížková
23. 7. 2018
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
2 minuty
5 osvědčených tipů, jak udělat skvělou vánoční kampaň na Facebooku a spol.
Pojďme si představit osvědčené postupy, které vám během vánoční kampaně na sociálních sítích ušetří nejen peníze a čas, ale také nervy.
Radek Mikulka
17. 7. 2018
Doba čtení:
2 minuty
Sociální sítě mohou posloužit jako likvidační nástroj e-shopu. Kritiku řešte
Online zákazník se už dávno nespokojí jen s pohodlností nákupu na internetu. Co od e-shopu požaduje jako samozřejmost a co ho dokáže od nákupu odradit?
Jana Knížková
12. 7. 2018
Doba čtení:
2 minuty
6 rad, jak jednoduše zlepšit e-mailový marketing, aby opravdu fungoval
Open rate e-mailů úspěšných kampaní se pohybuje kolem 20 až 35 % a click rate mezi 4 a 5 %. Přečtěte si 6 tipů, jak úspěšnou e-mailovou kampaň vytvořit.
Daniel Hutník
12. 7. 2018
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
4 minuty
7 tipů pro vánoční kampaň v e-shopu, když máte hluboko do kapsy
V dnešním dílu seriálu přináším pár tipů k efektivnímu i efektnímu uchopení komunikačních aktivit i ve chvíli, kdy je marketingový budget těsně před zhroucením.
Michal Mládek
10. 7. 2018
Doba čtení:
2 minuty
Vyplatí se živnostníkům hradit si nemocenské pojištění?
Nemocenské pojištění pro OSVČ je dobrovolné. Finanční kompenzaci nepřinese, ale při dlouhodobé nemoci ho přeci jen ocení.
Jana Knížková
9. 7. 2018
Doba čtení:
2 minuty
E-mailing – nejlepší vánoční přítel e-shopu. Čtěte, jak jej vymazlit
Pakliže to s vaší vánoční komunikací myslíte skutečně vážně, neodkládejte její přípravu, i v září bývá zpravidla pozdě. Pusťte se do ní ihned.
Michal Mládek
3. 7. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Jak jsou na tom Češi s digitálními dovednostmi?
Kde máme podle Indexu digitální ekonomiky a společnosti slabiny? A co je naopak naší silnou stránkou?
Jana Langerová
27. 6. 2018
Doba čtení:
4 minuty
4 kroky pro naplánování výnosné sezónní kampaně ve vašem e-shopu
Nejen pro e-shopy by byl téměř hřích nevyužít některé ze sezónních událostí či svátků, které kalendář nabízí. Je ale nutné začít s přípravou již s předstihem.
Josef Drobílek
26. 6. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Český podnikatel trémista na největší e-commerce konferenci v Latinské Americe
Život podnikatele předkládá momenty, kdy je nutné vystoupit ze své komfortní zóny a udělat něco ulítlého. Třeba přednášet na největší e-commerce konferenci.
Milan Polák
22. 6. 2018
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
4 minuty
Naplánujte kampaň, která vašemu e-shopu zajistí rekordní tržby
Jaká jiná kampaň by si zasloužila více pozornosti než právě ta vánoční. Připravte se na Vánoce už v létě.
Josef Drobílek
21. 6. 2018
Doba čtení:
3 minuty
Dálnice D1 zažila hromadný nájezd inspektorů ČOIky a ti se nestačili divit
Takovou hromadnou kontrolu podnikatelé u největší dálnice ještě nezažili a hned platili pokuty.
Michael Hovorka
14. 6. 2018
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
1 minuta
Heureka tvrdí, že úřad posvětil u srovnávačů princip opt-out. Není to ale pravda
Ačkoli se Heureka snaží navodit dojem, že ÚOOÚ určil, že princip opt-out je u srovnávačů v souladu s GDPR, úřad ve skutečnosti ještě nerozhodl.
Daniel Morávek
12. 6. 2018
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
3 minuty
Slevy jako kráva neunikly hledáčku inspektorů ČOI. E-shop dostal pokutu
E-shop nabízel výrazné slevy, za nabídkou se však skrývaly padělky. Aktuálně již není funkční.
Michael Hovorka
11. 6. 2018
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
2 minuty
Na newslettery pro zákazníky není nutný aktivní souhlas, stačí umožnit odmítnutí
Podle stanoviska Úřadu pro ochranu osobních údajů není třeba aktivní souhlas zákazníků se zpracováním osobních údajů pro účely zasílání newsletteru.
Daniel Morávek
7. 6. 2018
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
3 minuty
GDPR pro mé blogy jsem vyřešil za jedno odpoledne
Tak jsem snad dokončil vše potřebné ke GDPR pro moje webíky. Nakonec to nebylo složité, jak jsem původně čekal.
Ivan (Drago) Sárközi
5. 6. 2018
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
4 minuty
E-shopy stále nemají jasno, stanovisko k GDPR a Heurece bude až příští týden
Úřad pro ochranu osobních údajů stále ještě nevydal stanovisko, zda v rámci GDPR postačuje princip opt-out, který požaduje po e-shopech Heureka.
Daniel Morávek
1. 6. 2018
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
1 minuta
„Šmejdi“ ve směnárnách už okrádat nebudou. Co se změní?
Nekalým praktikám některých směnáren bude konec. Na stole je novela zákona o směnárenské činnosti, která „šmejdům“ podnikání ztíží.
Michael Hovorka
31. 5. 2018
Doba čtení:
2 minuty
Nechat online marketing na agentuře? Chyba, čemu nerozumíte, to nezkontrolujete
Firmy používají online marketing pro podporu své značky a získání nových zákazníků. Často se ale setkávám s tím, že jej neumí řídit.
Michal Krutiš
29. 5. 2018
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
4 minuty
Máte externí účetní? Stáhněte si nový vzor smlouvy v souvislosti s GDPR
Nové nařízení o ochraně osobních údajů je už účinné. Server Podnikatel.cz připravil pro své čtenáře nové vzory smluv, které se týkají dodavatelů služeb.
Redakce
28. 5. 2018
Doba čtení:
1 minuta
Heureka se podle odborníků snaží obejít GDPR, e-shopům navíc dala nůž na krk
Heureka trvá navzdory názoru řady odborníků na tom, aby e-shopy po uživatelích nevyžadovaly aktivní souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely hodnocení.
Daniel Morávek
24. 5. 2018
Počet nových komentářů
17
Doba čtení:
6 minut
Statisíce podnikatelů zastihne GDPR nepřipravené. Kde sehnat potřebné informace?
Statisíce podnikatelů zastihne GDPR, které nabude účinnosti za několik dní, nepřipravené. Přesto není důvod k panice, vše se dá ještě stihnout.
Daniel Morávek
22. 5. 2018
Počet nových komentářů
33
Doba čtení:
5 minut
Zákaznická zkušenost nezačíná příchodem zákazníka na web a nekončí pouze nákupem
Co je v současné době v marketingu prioritou číslo jedna? Samozřejmě zákaznická spokojenost. Za spokojeností zákazníka ale stojí celá řada faktorů.
Luboš Plotěný
22. 5. 2018
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
2 minuty
361
–
390
/
1 452
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
15
20
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Mohlo by vás zajímat
Dávají práci lidem na Valašsku a předávají dál folklor moderní formou
Blíží se uplatnění slevy na manžela za rok 2024. Poprvé podle nových pravidel
Jurečka odvolává, co schválil. Změny u DPP se zruší, zvýší se jen limit pojistného
Počet OSVČ je opět rekordní. Nestojí ale za nárůstem změny u dohod o provedení práce?
Kvíz týdne
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
DPP a DPČ ve všech souvislostech
6. 2. 2025
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
17. 3. 2025
9:00
Více
Diskuse
Zaplacená vyšší záloha na daň z příjmů zaměstnance
1
Včera
Změna sídla - od kdy na dokladech?
1
Včera
Prodej auta OSVČ
2
Včera
Prodej auta zvláštní režim
1
Včera
Informace o zaměstnanci před nástupem do zaměstnání
9
14. 11.
Gordic, zadávání pracovní neschopnosti
0
14. 11.
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 16. 11. 2024
EUR
25,120
25,260
USD
23,860
24,040
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji