největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Spotřebitelé
Spotřebitelé
391
–
420
/
608
První strana
Předchozí strana
11
12
13
14
15
16
17
Následující strana
Poslední strana
Mají Slováci pracující u nás mluvit česky? Co na to říkají české firmy?
Možná jste si už říkali u pokladny supermarketu nebo po telefonátu s prodejcem, proč na vás v Česku mluví slovensky. Zeptali jsme se firem, jestli to řeší.
Zdeněk Fekar
11. 6. 2015
Počet nových komentářů
23
Doba čtení:
3 minuty
Vymazlete svoje transakční e-maily. Zákazníci to ocení
Přehlednost transakčních e-mailů je důležitá víc než cokoli jiného. Buďte v nich přesní a jasní. Rozepsat se můžete až v děkovném e-mailu. Na ten nezapomeňte.
Zdeněk Vesecký
1. 6. 2015
Doba čtení:
4 minuty
I malá firma může nakupovat s VIP výhodami. Cest k úsporám existuje několik
Víme, jak ušetřit na nutných výdajích vaší firmy. Zkuste asistované nákupy, slevové servery pro podnikatele nebo pořízení zboží v zámoří.
Zdeněk Vesecký
20. 5. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
5 minut
5 chyb u věrnostních programů, které zákazníky spíše odradí, než přilákají
Věrnostní program se vám hlavně musí vyplatit. Abyste jen na potkání nerozdávali plastové kartičky, dejte si pozor na 5 častých chyb, které se s programy pojí.
Daniel Morávek
23. 4. 2015
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
4 minuty
Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?
Opakované prodeje a udržení stávajícího zákazníka, to je tajemství úspěchu. Poradíme, jak rozpoznat ty „pravé“ zákazníky.
Zdeněk Vesecký
25. 3. 2015
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Jak zaujmout pozornost kolemjdoucích? Pořiďte si chodícího firemního maskota
Chodící maskoti firem nejsou v Česku až tolik populární, přesto dokážou na ulici přitáhnout pozornost kolemjdoucích. Podívejte se na fotogalerii.
Redakce
9. 2. 2015
Doba čtení:
do minuty
Hledáte zákazníky? Oslovte je pomocí kinoreklamy, není jen pro velké firmy
Máme pro vaše podnikání několik tipů – vyzkoušejte některou z méně tradičních forem reklamy. Třeba právě kinoreklamu.
Zdeněk Fekar
3. 2. 2015
Doba čtení:
5 minut
Doručení zásilky při prvním pokusu selhalo? Chyba může být i na straně e-shopu
Ne vždy by se obchodníci měli zlobit na přepravní společnosti, když není jejich zásilka adresátovi doručena ve slíbený termín. Některé překážky vytváří e-shopy.
Zdeněk Vesecký
23. 1. 2015
Počet nových komentářů
6
Doba čtení:
4 minuty
Poznejte hodnotu svých zákazníků a nejslabším dejte padáka
Každá společnost má řadu ztrátových zákazníků. Kdyby se jich zbavila, dařilo by se jí po všech stránkách lépe. Jak je ale poznat?
Zdeněk Vesecký
21. 1. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
Sehnat dodavatele nikdy nebylo snazší. Poptávejte se přes poptávkový systém
Poptávat přes internet je stále oblíbenější. Na serveru Podnikatel.cz je systém poptávek přehledný a nabízí celou řadu možností. Přesvědčte se sami.
Redakce
19. 1. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Velké peníze do marketingu. Takhle si DámeJídlo uvařilo svůj úspěšný exit
Lukáš Uhl se stal novým ředitelem značek DámeJídlo a JídloTeď, nově spadajících pod německého lídra Delivery Hero. Čtěte s ním rozhovor.
Michael Hovorka
15. 1. 2015
Doba čtení:
8 minut
Po čem touží zákazníci e-shopů? Hlavně po kvalitních popiscích a zboží skladem
Pokud neznáte preference zákazníků, nemůžete uspět. Lidé, kteří nakupují v e-shopech, mají jasno. Chtějí hlavně kvalitní popisky a zboží skladem. (INFOGRAFIKA)
Daniel Morávek
9. 1. 2015
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
1 minuta
Velké překvapení roku 2015: DámeJídlo a JídloTeď má nového a společného majitele
Rozvážkový byznys jídel se v Česku a na Slovensku otřásl v základech. Podařil se utajit velký obchod. DámeJídlo a JídloTeď pohltil globální lídr Delivery Hero.
Redakce
8. 1. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Buďte podnikatelem, nestaňte se arogantním idiotem
Zvyšuje se počet úspěšných mladých podnikatelů. Je skvělé, když jde mládí vpřed, ale moc a úspěch může zatemnit mozek. Mohou se stát arogantními idioty.
Michael Hovorka
8. 1. 2015
Doba čtení:
7 minut
Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám
Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.
Daniel Morávek
27. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter
Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.
Michael Hovorka
18. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem
Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.
Daniel Morávek
14. 11. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
7 minut
Black Friday po česku: zatím nepochopen a tak trochu zbytečný
Obchodníci po celém světě postupně začínají využívat obliby amerického Black Friday. U nás se ale uchytává jen pomalu. Dělají snad obchodníci něco špatně?
Zdeněk Vesecký
7. 11. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
6 minut
Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat
Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.
Zdeněk Vesecký
5. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno
O „píár“ se často mluví negativně, ale nezaslouženě. Public relations neboli vztahy s veřejností přinášejí podnikání dlouhodobé efekty. Seznamte se, jak na to.
Zdeněk Fekar
4. 11. 2014
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
5 minut
5 tipů, jak otestovat nový byznys na svých přátelích
Zavádíte novou službu či produkt? Zkuste si novinku otestovat na svých přátelích. Možná zjistíte, že není úplně tak skvělá, jak jste si mysleli.
Michael Hovorka
31. 10. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk
Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.
Zdeněk Vesecký
24. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru
Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.
Zdeněk Vesecký
23. 10. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
2 minuty
Zboží z hygienických důvodů zpět nebereme. Omyl, většinou musíte
Obchodník má právo odmítnout vzít zboží zpět z hygienických důvodů, tedy je-li vybaleno z uzavíratelného obalu. Neplatí to ale vždy. Existuje jen pár výjimek.
Zdeněk Vesecký
23. 10. 2014
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
3 minuty
1500 za den, to je cena malého stánku v obchodním centru. Vyplatí se to?
Začíná období, kdy lidé ochotněji utrácejí peníze za dárky. Jděte za nimi tam, kde jsou – do obchodních center, na paluby dopravců nebo do ulic.
Zdeněk Fekar
14. 10. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Štěstí přeje připraveným. Nic jiného pro e-shopy před Vánocemi neplatí
Vánoce jsou hrou o čas, neztrácejte ho proto na zbytečnostech. Už teď by měl mít každý dobrý internetový obchodník hotový marketingový plán a začít vydělávat.
Zdeněk Vesecký
10. 10. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
Krize středních e-shopů. Neshánějte nové zákazníky, hlavně držte ty stávající
Středně velké e-shopy to mají nahnuté. Je tolik řešená konsolidace e-shopů pod křídly investora cestou, jak si dále vylepšit pozici na trhu?
Zdeněk Vesecký
29. 9. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Inspirujte se k větším výdělkům u bezchybných e-shopů
Přinášíme tipy na zvýšení prodeje v e-shopech. Jsou otestovány na těch nejlepších, které současná česká e-commerce scéna nabízí.
Zdeněk Vesecký
12. 9. 2014
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
7 minut
E-mail, chat nebo telefonický kontakt? Jaká zákaznická podpora je ta nejlepší?
Stále více firem používá pro zákaznickou podporu chat, tedy komunikaci se zákazníky v reálném čase přímo na webových stránkách.
Michael Hovorka
2. 9. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Test 63 živnostníků, jakou kampaň připravují na začátek školy. Výsledek? Tristní
Už v pondělí se otevřou brány škol a s výjimkou vysokoškoláků začne žákům a studentům, ale i učitelům, nová sezóna. Příležitosti na tom vydělat využíváme málo.
Zdeněk Fekar
27. 8. 2014
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
4 minuty
391
–
420
/
608
První strana
Předchozí strana
11
12
13
14
15
16
17
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-commerce
Jak podnikat
OSVČ
Sociální pojištění
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 18. 11. 2024
EUR
25,210
25,330
USD
23,800
23,980
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji